Stránky

středa 22. března 2017

Přírůstky za leden a únor



V lednu a v únoru jsem neodolala povánočním výprodejům a nakoupila jsem si pár zajímavých laků a dlaších udělátek na nehty :)

Ze všech mám velkou radost a doufám, že je zvládnu v dohledné době i vyzkoušet..

I couldn't resist the temptation of New Year's sales and bought a few interesting polishes and some other nail art accessories. 

I'm excited about all of them and I hope I have time to try them all in the near future.  


Nejdřív jsem navštívila svoji oblíbenou stránku http://www.modelaznehtu.cz/shop.php, kde jsem si vybrala pár zajímavých kousků do sbírky:

Wrap It Up

Tahle sada obsahuje dva laky a ještě tenkou lesklou pásku, s jejíž pomocí se dají na nehtech udělat zajímavé obrazce. Ještě jsem nezkoušela, ale podle toho, co jsem viděla na nehtech u ostatních to funguje hezky. Jen teda tyhle dvě barvy dohromady mi přijdou hodně tmavé...

This set consists of two polishes and a thin shiny tape, which can be used to create different patterns on you nails. I haven't tried it yet, but from what I saw on some of the other bloggers' nails , it works nicely. Only I find these two colors too dark to be combined together... 


Don't get Elfed Up
Better not Pout




China Glaze

Camisole
Carpe Diem
Let the Beat Drop
Flying Dragon - náhled zde
Frostbite
Splish Splash - náhled zde


Nubar

Forbidden Fruit
Into the Wild
Mystique
Stylish Peacock
Cotton Candy
Indigo Ocean
Silver Sword - náhled zde


Kristal
Vixen
Roxy




EBD Up To X


Na tenhle lak jsem opravdu zvědavá. Měl by vydržet až 10 dní, což je teda podle mě hodně dlouhá doba. Normální lak mi většinou vydrží tak 3-5dní..

I'm really excited about this polish, which should last up to 10 days. That is a really long time taking into account that normal polish lasts 3 to 5 days.. 


UpTo X Extended Nail Polish MISTY SWAMP
UpTo X Extended Nail Polish FINE NUDE
UpTo X Extended Nail Polish EXQUISIT ROUGE





A taky tyhle vodolepky :)






Pak jsem se taky zastavila u Rossmanna a našla tyhle dva třpytivé romanticky laděné laky.

RdeL Young 06 glamour d’amour - náhled zde
RdeL Young  01 Silver Starlight



Dermacol One Coat 2906
Gabriella Salvete FLASH Enamel 02 Raspberry


A taky pár zdobeníček pro radost :)





A v Tetě:

Flormar Sugar Candy SC02 Blueberry Gummy 
Gabriella Salvete ENAMEL with Hardener 163


Nevím, jestli jste si všimly, ale i v Lidlu občas mívají laky na nehty a slyšela jsem na ně samou chválu, tak jsem si vyhlídla pár adeptů na testování :)

I don't know if you have noticed, but Lidl also sells nail polishes occasionally and I haven't heard anything bad about them, so I picked a few candidates for testing :)


Nakonec jsem ještě nakupovala na ebay, moje další závislost - razítkovací destičky:




A ještě jsem dostala dva dárečky:

Samolepky na nehty od kolegyně, ty jsem ještě neměla šanci vyzkoušet.


A lak na nehty od přítele :)

Maybelline Colorama Vintage Leather 212 - nalakovaný k vidění tady..





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)