Stránky

pondělí 6. března 2017

China Glaze Splish Splash a razítkování



Krásné pondělí přeju :)

Nedávno jsem si pořídila tenhle krásný lak od China Glaze v barvě modré metalízy s názvem Splish Splash a jsem z něho nadšená. Na fotkách nevypadá tak krásně, protože ani jednou nesvítilo sluníčko, ale ve skutečnosti se úžasně leskne.

I wish a beautiful Monday to all of you :)

Recently, I bought this beautiful metallic blue lacquer from China Glaze called Splish Splash and I'm really excited about it. It doesn't look so shiny on the pictures, but in fact, the polish has an amazing shine. 



Potom jsem si vzala na pomoc razítko a destičku Born Pretty BPL-027 a začala vesele razítkovat. No a výsledek mě příjemně překvapil. Původní plán byl udělat na každý nehet jiný otisk, ale tenhle vzor se mi nakonec tak zalíbil, že jsem pokračovala dál, až byly všechny nehty stejné :)

Then I took the Born Pretty BPL-027 stamping plate and began stamping merrily. And I was pleasantly surprised by the result. The original plan was to do a different pattern on each nail, but I liked the first so much that I went on until all of the nails were the same :)













Co na to říkáte? Máte rády odvážnější barvy na nehtech? :)

What do you think about it? Do you like bolder colors on your nails? :)

2 komentáře:

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)