Stránky

středa 22. února 2017

Jarní "mramorové" nehty







Ahoj, 

dneska mám pro Vás připravený jednoduchý nail art ve veselých, už trošku jarně laděných barvičkách, doplněný o "falešný" water marble neboli mramorový efekt. 

Začala jsem tím, že jsem všechny nehty nalakovala bílou barvou Maybelline Colorama 51. Potom jsem si připravila razítko, které obvykle používám na razítkovací metodu a pevnější igelitový sáček.

Připravila jsem si všechny laky, které jsem chtěla na mramorování použít:

Rimmel 60 seconds 405 Rose Libertine 
China Glaze 1382 Pack Lightly
China Glaze 1311 Sun Upon My Skin

Pak už jsem jen postupně všechny laky nakapala na sáček a pomocí razítka přenesla na nehet. Tahle technika nechává dost zašpiněné prsty, proto je lepší si pomoct izolepou nebo speciálními chrániči nehtové kůžičky, očištění nehtů Vám pak zabere mnohem méně času :)

No a výsledek celkem stojí za to. Nejdřív jsem si myslela, že si nehty nechám bílé, ale pak mě napadla tahle barevnější varianta.

Hi guys,

Today I have prepared for you a simple and fun nail art toned in spring colors with dry water marble.

I started with Maybelline Colorama 51 as a base. Then I prepared a stamper I usually use for stamping method and firmer plastic bag.

I prepared all the polishes that I wanted to use for marbeling:

Rimmel 60 seconds 405 Rose Libertine
China Glaze 1382 Pack Lightly
China Glaze 1311 Sun Upon My Skin

Then I just gradually dripped all of the colors on the bag and transferred to the nail using the stamper. This technique requires a proper clean up, because you'll have the polish everywhere :) So it is better to help yourselves with duct tape or a special cuticle protector, cleaning of the nails will take much less time then :)

And the result is totally worth it. At first I thought that I'll leave my nails white, but then this colorful version came to my mind. 











jednotlivé laky nakapeme na sáček

pak vzorek nabereme na razítko



a obtiskneme na nehet



chránič nehtové kůžičky

chvilku trvá, než zaschne

po chvilce zaschne a zprůhlední
















Která varianta se Vám víc líbí? A zkoušely jste už taky tuhle techniku? Budu ráda za každý komentář :)

Which alternative suits you better? Have you also tried this technique? I'm glad for every comment :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)