Stránky

pátek 3. února 2017

Base and Top Coats








Zdravím Vás,

první příspěvek bude o mých oblíbených base a top coatech.

Dříve jsem base coat ani top coat vůbec nepoužívala, ale stávalo se mi, že jsem po výraznějších barvách měla zažloutlé nehty a manikúra mi zdaleka nevydržela tak dlouho. Dneska už si bez těchto pomocníků nedokážu představit život :D

Nedávno jsem narazila i na čistič/odmašťovač nehtů, ale popravdě si nejsem jistá, jestli opravdu zvyšuje životnost . Mám doma kousek od Essence, který zkouším, ale zatím nemůžu potvrdit ani vyvrátit, že funguje. Update: Už jsem čistič použila několikrát a pokaždé mi manikúra vydržela dýl než normálně, takže doporučuju :)


Greetings,

my first post is about my favorite base and top coats.

I didn't use a base or top coat at all, but I realized that sometimes my nails got a yellowish accent and my manicure didn't last long. Nowadays I can't imagine living without these little helpers :D 


I recently came across a cleaner / degreaser, but honestly I'm not sure if it really helps to extend the manicure's life. I decided to try one from Essence, but I can't confirm or disprove it's abilities yet. Update: I've used this degreaser for several times now and it really helps the manicure to last longer, so I can recommend using it :)





BASE COATS:

Jordana

Tuhle značku jsem poprvé objevila vloni na Veletrhu World of Beauty and Spa v Letňanech. Trošku jsem se obávala, aby lak nebyl cítit po česneku, ale naštěstí tomu tak není. Navíc neobsahuje formaldehyd, toluen a dibutyl ftalát.

Konzistence: není úplně řídký, spíš trošku připomíná gel, ale hezky se lakuje
Štěteček: je průhledný, spíš tenčí, ale dobře se s ním pracuje
Kde jsem ho koupila: Veletrh World of Beauty and Spa – tahle značka se ale dá i objednat na některých českých nehtových e-shopech.

I first spotted this brand last year at the World of Beauty and Spa Expo in Letňany. I was a bit worried that the paint could smell of garlic, but fortunately it does not. Furthermore it's , formaldehyde, toluene and dibutyl phthalate free.

Consistency: not quite thin, a little more reminiscent of a gel, but easy to work with
Brush: transparent, rather thin 

Store: World of Beauty and Spa Expo - since it is US brand, it can be easily obtained on-line.








Cuccio Base Coat

Značku Cuccio jsem poprvé viděla na nějakém Youtube videu o nail artu a říkala jsem si, že ho vyzkouším. Cena je trochu vyšší, ale zase mám pocit, že s ním barevný lak i opravdu déle vydrží.

Konzistence: spíš  řídší, ale stále se hezky lakuje
Štěteček: je černý, spíš tenčí, ale dobře se s ním pracuje
Kde jsem ho koupila: e-shop modelaznehtu.cz

I first saw the Cuccio brand in some of the nail art youtube videos I immediately thought that it is worth trying. The price is a little higher, but again I feel that he really helps nail colors last longer. 

Consistency: rather thinner, can be easily applied
Brush: is black, rather thin but easy to work with

Store: e-shop modelaznehtu.cz





Flormar Nail Care CALCIUM GEL

Je vlastně prvotně výživou pro nehty, ale na obalu uvádí, že se dá použít jako base coat. V lahvičce je sice modrý, ale na nehtu žádnou barvu nezanechává.

Konzistence: spíše hustší, gelová
Štěteček: je průhledný, silnější a dobře se mi s ním pracuje
Kde jsem ho koupila: Rossmann / DM / Teta 

It is actually a nutrition for nails, but on the bottle states that it can be used as a base coat. The polish is blue, but it does not leave any color on the nail. 

Consistency: rather thicker/gel
Brush: transparent, thicker and easy to work with

Store: Rossmann / DM / Teta







TOP COATS:

Cuccio 7 second reactive Top Coat

Tenhle top coat slibuje rychlé schnutí a opravdu tomu tak je. Než s ním nalakuju druhou ruku, je první v pohodě suchá.

Konzistence: není úplně řídký, ani hustý
Štěteček: černý a tenčí
Kde jsem ho koupila: mám ho z e-shopu modelaznehtu.cz, ale jako dárek k nákupu


This top coat promises quick drying, and indeed it is. It is dry before I manage to paint the other hand. 

Consistency: not quite sparse or dense
Brush: black and thinner

Store: I got it from the e-shop modelaznehtu.cz as a gift





Cuccio High Gloss Top Coat

Tento top coat jsem viděla ve stejném videu jako i base coat Cuccio a pořídila jsem si ho hlavně proto, že nemaže razítkový nail art – což je u top coatů celkem výjimka na trhu. Zatím jsem s ním moc spokojená, i přes vyšší cenu.

Konzistence: není úplně řídký, ani hustý
Štěteček: černý a tenčí
Kde jsem ho koupila: e-shop modelaznehtu.cz

I saw him in the same video as the Cuccio base coat and I bought it mainly because it does not smudge stamping nail art - which is totally exceptional. So far I'm very happy with him, despite the higher price.

Consistency: not quite thin or dense
Brush: Black and thinner

Store: e-shop modelaznehtu.cz





Miss Sporty Nail Expert 3D GEL EFFECT

Klasický drogérkový top coat, který ale pěkně rychle schne a oživí barvu laku. Navíc je za příjemnou cenu a dá se bez problémů sehnat.

Konzistence: spíše hustší, gelová
Štěteček: průhledný a středně silný
Kde jsem ho koupila: Rossmann / DM / Teta

Classic drug store top coat, but it dries pretty quickly and revives the color of the paint. Moreover, it is for good price and you can get it without going on-line.

Consistency: rather thicker gel
Brush: transparent and moderate

Store: Rossmann / DM / Teta





TOP COATS S EFEKTY:

Mimo klasické top coaty ještě občas ráda používám nějaké efektové.

I sometimes like to use top coats with special effects.

Essence Sparkle Sand - 24 i feel gritty

Vrchní lak, který vytvoří z obyčejného laku pískový. Zkoušela jsem ho na různé barvy a vždy vypadal moc pěkně.

Kde jsem ho koupila: Rossmann / DM / Teta

Top coat which makes a sand effect on any of your favorite polishes. I tried it on different colors and always seemed very nice.

Store: Rossmann / DM / Teta






Essence Special Effect Topper - Feather Effect - 19 bird of paradise

Tento vrchní lak má vytvářet efekt peříček. Tak bych to úplně nenazvala, ale přesto je výsledek moc zajímavý.

Kde jsem ho koupila: Rossmann / DM / Teta

This top coat is supposed to create a feather look. I wouldn't call it this way but the finish is still very interesting. 

Store: Rossmann / DM / Teta






Claire's Matte Top Coat

Můj další oblíbenec je matný top coat. Funguje výborně a zmatní opravdu každý lak.

Kde jsem ho koupila: Claire's

My absolute love - a matte top coat.

Store: Claire's




Claire's Holo Top Coat

Holografický top coat, který se krásně třpytí hlavně v umělém světle nebo na sluníčku.

Kde jsem ho koupila: Claire's

A holo top coat, that shimmers beautifully especially in artificial light or sunlight.

Store: Claire's






Na závěr bych chtěla ještě zmínit dva laky, které si už nikdy nekoupím, protože podle mě nemá smysl za ně vyhazovat peníze.

Miss Sporty Nail Expert 5in1 Base Coat

Base coat, který Vám k pěkné manikúře moc nepomůže. Po jeho použití se mi lak, který normálně vydrží 3-5 dnů, začal hned druhý den loupat.

Kde jsem ho koupila: Rossmann / DM / Teta

At the end I would like to show you two polishes I'm never going to buy again, because it is a waste of money.  

Base coat, which will not help you to a nice manicure. It started to peel the next day even with polishes that normally last 3-5 days. 

Where I bought it: Rossmann / DM / Teta




Sally Hansen nailshine Miracle

Top coat, který se sice krásně leskne, ale šíleně dlouho schne. I po půl hodině stále není úplně suchý a při sebemenším doteku se v něm okamžitě udělá rýha.

Kde jsem ho koupila: Rossmann / DM / Teta

Top coat, which dries insanely long, although it shines beautifully. Even after half an hour it is still not completely dry and your design is smashed at the slightest touch. 

Where I bought it: Rossmann / DM / Teta





Uff, tak mám za sebou první příspěvek :). Doufám, že si ho někdo přečte a případně mi napíše i svůj názor na zmíněné produkty.

Mějte se krásně a zase brzy!

Uff, I have finished the first post :) I hope someone reads it and possibly even give me his/her opinion on the mentioned products.

Have a nice day and see you soon!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)