Stránky

úterý 14. března 2017

Duhové razítkování s Born Pretty




Krásné úterý přeji :)

Říkala jsem si, že když se konečně objevilo sluníčko, podpořím svojí jarní náladu ještě pestrobarevným vzorem na nehtech. Tuhle techniku jsem chtěla vyzkoušet už delší dobu, vždycky jsem ji obdivovala u ostatních a sama jsem se odhodlala až teď.. A s výsledkem jsem nadmíru spokojená :)

Vlastně je to úplně jednoduché. Jako klasické razítkování, jen se použije více laků najednou a oni dohromady vytvoří pěkné duhové přechody. 

Jako podklad mi posloužil bílý lak Rival de Loop young Gel Effect Duo - 03 côte d'azur. Tenhle lak je 2v1, z jedné strany má klasický bílý lak, který se dobře nanáší, ale je potřeba dávat opravdu slabé vrstvy, protože jinak nechce zaschnout. Z druhé strany má pěkné žluto-zelené-modré podlouhlé třpytky, které jsem zatím nezkoušela. 





Na razítkování jsem si vzala sbírku Born Pretty, konkrétně odstíny 8, 14, 17 a 18 a destičku BP-L022. 














Jak se Vám líbí? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)