Stránky

neděle 26. března 2017

EBD Up To X Red Star a tulipány

Krásný nedělní večer všem,

v pondělí konečně přišlo jaro a trochu teplíčka, tak mám hned lepší náladu a rozhodla jsem se nalakovat ne úplně jarní barvičku, ale aspoň s trošku jarním motivem.

Hi guys, 

it seems that spring is finally coming with warm weather and suddenly I'm in a better mood. I decided to try out a bright color (which is not a typical spring color) with a spring stamping. 




Nedávno jsem si objednávala laky na stránce modelaznehtu.cz a zaujala mě vínově červená barvička Od EBD Up To X s názvem 17 Red Star, přestože (nebo možná právě protože.. ) takhle červenou jsem na nehtech už několik let neměla.. Up to X je kolekce laků, které mají prodlouženou výdrž až na 10 dní, pokud se použije speciální top coat. Normálně stojí  9ml lak 125Kč, ale já jsem měla štěstí na akci a koupila ho za 59Kč.

I recently ordered some new polishes from modelaznehtu.cz and I couldn't take my eyes off of this burgundy red from EBD Up To 17 X called Red Star, despite (or perhaps because ..) I did not were red for few years on my nails. Up to X it is a collection that have extended life up to 10 days while using a special top coat. 9ml bottle normally costs 125Kč, but I was lucky and bought it for 59Kč.




Zatím mám lak na sobě 5 dní a krásně drží bez jakýchkoliv odlupků. Má kratší, ale zato širší štěteček, se kterým se dobře pracuje a rychle zasychá. Po zaschnutí se na nehtech krásně leskne, zvlášť na sluníčku. (Nakonec lak zůstal 5 dní neporušený, šestý den se mi udělal malinký odlupek na jednom nehtu, ale jinak manikúra vydržela dýl než moje trpělivost a chuť vystřídat barvu :) )

I was wearing the polish for 5 days when this picture was taken and it still looked as if I painted the nails that day. It has a shorter, but thicker brush with which is really easy to work with and dries quickly. After drying, the nails are exceptionally shiny, especially in the sunlight. (The paint remained intact for five days, a tiny part on one nail peeled off, but otherwise the manicure lasted longer than my patience and desire to change color :) )



Na tulipánové razítkování jsem použila:
  • EBD Up To X 17 Red Star (2 vrstvy) + EBD Up To X 3D Effect Top Coat
  • Born Pretty destičku BPL-029
  • bílý razítkovací lak NaniNails / white stamping polish
  • stříbrný razítkovací lak Starnails / silver stamping polish
  • Essence The Gel Top Coat






A výsledek má dvě varianty. Mně osobně se nakonec víc líbí ta jednobarevná :)

I ended up with two alternatives. I like the white one a little bit more that the silver-white finish. 

Bílé razítkování






Bílo-stříbrné razítkování






No a ještě mě v průběhu týdne napadla matná varianta, která to u mě nakonec vyhrála :)

I wanted to try the matte option too and I loved it even more in the end.




Co myslíte Vy? Která varianta je nejhezčí? :)

What do you think? Which one do you like better?


3 komentáře:

  1. Pretty red and the stamping fits!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, I don't wear red polishes often. In fact, this is first red after few years and I really fell in love with this shade :)

      Vymazat
  2. Pretty red and the stamping fits!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)