Stránky

pátek 26. května 2017

26 Great Nail Art Ideas: Lilac, pink + gold


Ahojky, 

dneska tu pro Vás mám další příspěvek do Crumpet's Nail Tarts: 26 Great Nail Art Ideas Challenge. Tentokrát s tématem lila, růžová a zlatá. 

Přiznám se, že zlatá nepatří úplně mezi moje favority a růžovou a lila jsem poslední dobou požívala hodně často, a tak byl trochu problém vymyslet, co vytvořit tento týden. Přemýšlela jsem, ale žádný nápad se mi moc nelíbil. Nakonec jsem si dneska přinesla tři laky požadovaných barev a vymýšlela za pochodu. Netradičně jsem použila místo obyčejných laků razítkovací, protože jsem byla zvědavá, jestli opravdu stačí jen jedna vrstva laku, což je mimochodem pravda - jupííííí!!! :) Navíc jsem takhle měla jistotu, že můžu všechny laky použít bez problémů na razítkování a hned jsem toho i využila. Výsledek se mi celkem líbí, mohlo to být každopádně horší :D 

Hi there,

today I have another post for Crumpet's Nail Tarts: 26 Great Nail Art Ideas Challenge. This time with lilac, pink and gold.

I have to admit that gold is not really one of my favorites and I've been using pink and lilac quite often lately, so it was a bit of a problem to figure out what to do this week. I was thinking, but I did not like any idea that came to my mind. Finally, I picked three polishes of the required colors and started working without any particular idea. I used stamping polishes instead of classique ones, because I was curious to see if  you can really use only one layer with a good result - which is surprisingly true - yey!!! :) Moreover, I was sure that I could use all of the lacquers for stamping without any problems, and I immediately took advantage of it. I have to say, that I kind of like the result, it could've come out worse :D



Použila jsem / I used:

Konad razítkovací lak - lila / Konad stamping polish - lilac
NaniNails razítkovací lak - light pink / NaniNails stamping polish - light pink
Starnails razítkovací lak - zlatá / Starnails stamping polish - gold
destička Born Pretty BP - L027 / BP-L027 stamping plate










Na závěr ještě matná varianta :) / A matte version in the end




Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)