Stránky

pátek 19. května 2017

Nail Crazies Unite: Delicate print


Krásný pátek přeji!


dneska pro Vás mám jednoduchý nail art na téma "jemný potisk". Když jsem si přečetla, co je tématem tohoto týdne, hned mi naskočila tahle mátově zelená. Jedna z mých oblíbených jarních barviček, kterou mám už několik let a stále mě neomrzela. Pak už stačilo jen najít jemný vzorek a bylo hotovo. 

Happy Friday to all!

I made a simple nail art for the "delicate print" theme this week. When I've seen what's the topic of this week, this mint green came to my mind right at that moment. It's one of my favorite spring colors, which I've been using for several years now and I still like it a lot. Then it was easy to find a delicate pattern and the mani was done.



Použila jsem / I used:

Rimmel Lycra PRO 500 Peppermint - 2 vrstvy / 2 coats
bílý razítkovací lak Born Pretty / Born Pretty white stamping polish
destička JQ-L05 / stamping plate JQ-L05




Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)