Stránky

úterý 23. května 2017

Dubnové přírůstky




Krásné úterý přeji, 

už tu máme květen a já jsem se ještě nepochlubila, co nového a hezkého na nehty jsem si koupila v průběhu dubna. Říkala jsem si, že se musím trochu krotit, protože nové laky nestíhám ani zkoušet.. 


Happy Tuesday!

May has come and I realized that I haven't shared my new nail art supplies bought in April yet. I said to myself (as many times before) that I have to slow down with buying new polishes and stuff, because I can't manage to try them all on.. 


Nejdřív objednávka z modelaznehtu.cz / First my order from modelaznehtu.cz

  • sada na vějířovou manikúru China Glaze - zatím nevyzkoušeno / China Glaze fan manicure set - not tried yet 
White on White - náhled
Re-fresh Mint
Recycle
Turned Up Turquoise









  • pár laků on China Glaze / few China Glaze polishes

Can I get an Untz Untz
Grass Is Lime Greener
Metro Pollen-tin
If In Doubt, Surf It Out
Pinking Out of the Window











  • dva laky od Nubaru / two Nubar polishes

Mellow Yellow
Hyacinth Sparkle






V Tetě jsem narazila na slevu laků Rimmel a vybrala jsem / I picked a few polishes in a sale in one of the drugstores:


558 Go Wild-er-ness - náhled
013 Bare Hug
033 Happily Evie After





A nakonec jsem ještě nakupovala na e-bayi / Lastly, I picked few items from e-bay:



Kulaté flitry / round sequins

Zjistila jsem, že se mi s nimi opravdu dobře pracuje. Aplikace je jednoduchá a nehtech vypadají skvěle :)

I love these sequins. They are easy to work with and look amazing on the nails. 







Folii na nehty  / Nail foil

Nejsem si jistá, jestli s tím vůbec budu umět pracovat. Okoukávala jsem něco na internetu, tak doufám, že to zvládnu okopírovat :)

 I don't really know how to work with the foil but I've been stalking others, so will see :)



Vodpolepky / Water decals


Kamínky / Rhinestones





Měkké razítko ve třpytivých barvách / Jelly stamper in glitter colors





A nakonec ještě razítkovací destičky / And a few stamping plates in the end









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)