Stránky

pátek 12. května 2017

26 Great Nail Art Ideas: Yellow and 1 bold colour



Ahoj všem,

je tu pátek a další příspěvek do Crumpet's Nail Tarts: 26 Great Nail Art Ideas Challenge. Tento týden s tématem žlutá a 1 výrazná barva.

Chvíli mi trvalo, než jsem se rozhodla, jakou barvu ke žluté přidám a nakonec mi padla do oka tahle světle růžová neonka. Vždycky na ní úplně zapomenu, přestože je to úžasná letní barvička a na nehtech vypadá nádherně. 

Se zdobením jsem si nebyla jistá až do chvíle, než jsem neměla obě barvy nalakované. Vzpomněla jsem si na kulaté flitry, které na světle trošku mění barvu a bylo to jasné :) Aplikace byla úplně jednoduchá a i když nejsem na manipulaci s takhle malými komponenty moc šikovná, výsledek mě příjemně překvapil :)


Hi there,

It's Friday and another contribution to Crumpet's Nail Tarts: 26 Great Nail Art Ideas Challenge. This week's theme is yellow and 1 bold colour.

It took me a while to decide which color would suit to yellow until my eyes fell on this pale pink neon. I keep forgetting about it, even though it's an amazing summer color and looks beautiful on nails.

I wasn't sure with the decoration until I had both colors on my nails. I remembered that I bought these round sequins that change color a little bit  :) The application was very simple and although I am not very good at manipulating with these small components, the result pleasantly surprised me :)



Použila jsem / I used:

Claire's Pastel Neons 29503 - 3 vrstvy / 3 coats
Claire's Lovely -  3 vrstvy / 3 coats
kulaté flitry / round sequins













Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)