Stránky

pátek 2. června 2017

Nail Crazies Unite: Music





Krásný pátek přeji, 

dnes tu pro Vás mám příspěvek do Nail Crazies Unite na téma hudba. Hned jak jsem si tohle téma přečetla, měla jsem v hlavě představu, jak bude vypadat výsledek. Ta představa se od té doby několikrát změnila a dokonce už jsem měla vybrané laky v ruce, když mi hlavou bleskl další nápad. Nakonec jsem sáhla po černé - sice to není úplně letní barvička, ale patří mezi moje oblíbence a v poslední době jsem ji hodně zanedbávala. Nechtěla jsem ale smutnou manikúru, at ka jsem jí doplnila o sytě růžovou a barevný tisk. Úplně na poslední chvíli mě napadlo přidat aspoň na jeden nehet barevné kulaté flitry. 

Postup je úplně jednoduchý. Nalakovala jsem černou a růžovou a potom na černé nehty natiskla notičky. Měla jsem trochu strach, že když rovnou natisknu notičky v růžovo-fialové, nebudou dobře vidět, a to by byla škoda, a tak jsem jako podklad zvolila bílé notičky. Na růžovou jsem natiskla notičky v černé a nakonec jsem na prostředníček přidala flitry. S flitry jsem trošičku zápasila, ale nakonec se povedlo a výsledek se mi zdá super :)


Today I have a music themed mani for the Nail Crazies Unite Challenge. As soon as I've seen this topic, I had an idea of ​​how the final mani could look like. The idea has changed several times since then, and I even picked some lacquers when another idea flashed in my mind. Finally, I reached for black - although it is not a summer color, but it is one of my favorites and I have neglected her a lot lately. But I did not want a sad manicure, so I combined her with bright pink and color print. At last minute I thought of adding colorful round sequins.

The mani is quite simple. I painted my nails black and pink, then stamped the notes on black nails. I was a little afraid of printing the pink-purple notes straight away so I chose white notes as the background. I stamped black notes over the pink polish and finally I added the sequins on my middle finger. I was struggling with the sequins in the beginning, but eventually it worked and the result seems quite cool to me :)





Použila jsem / I used:

Rimmel 60 seconds Black Out - 2 vrstvy / 2 coats
Born Pretty razítkovací lak růžový / Born Pretty pink stamping polish 
Born Pretty razítkovací lak fialový / Born Pretty purple stamping polish
Born Pretty razítkovací lak bílý / Born Pretty white stamping polish
Starnails razítkovací lak černý / Starnails black stamping polish
Claire's Matte Top Coat
destička JQ-60 / JQ-60 stamping plate
Born Pretty kulaté flitry / Born Pretty round sequins















Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)