Stránky

pátek 9. června 2017

26 Great Nail Art Ideas: Water



Krásný pátek přeji!

dněšní téma pro 26 Great Nail Art Ideas Challenge je voda a já jsem si tohle téma docela užila. Hned od začátku jsem měla jasnou vizi i barvy. Před nějakou dobou jsem na YouTube viděla pěkný postup, jak udělat "vodní" nehty, a tak jsem ho chtěla vyzkoušet. 


Happy Friday everyone!

Tis weeks' theme for the 26th Great Nail Art Ideas Challenge is water and I enjoyed this theme a lot. Right from the beginning I had a clear vision and colors in my mind. Some time ago, I saw a nice video how to make "water" nails on YouTube, so I wanted to try it out.





Postup je úplně jednoduchý. Nehty se nalakují světle modrou, stačí jedna vrstva, protože pak stejně nebude moc vidět. Potom přidáme jednu vrstvu tmavší modré - já jsem možná zvolila moc světlý odstín, protože vodní efekt je u mě vidět až hodně zblízka. 

Připravíme si kousek potravinářské folie a zmačkáme ho do kuličky. Ještě, než nám uschne druhá vrstva laku, začneme folií ťupkat nehty, až uvidíme prosvítat první vrstvu laku. Výsledný efekt by měl vypadat nějak takto:


This mani is really easy. Paint your nails pale blue, one layer is enough, because you will cover it with darker shade soon. Then add one layer of darker blue - I thing mine is too light, because you can't really see the water effect until you look closer.

Prepare a small piece of plastic wrap and squeeze it into a ball. And before the second layer gets dry, stamp the foil over your nail lightly, until you can see the first layer of paint. The result should look like this:




Necháme zaschnout a potom můžeme přidat ještě vodní potisk a třpytivý top coat. 

Let it dry and add a sparkling top coat.

Já jsem použila / I used: 

Miss Sporty Clubbing Colours 456 - 1 vrstva / 1 layer
Miss Sporty Clubbing Color 1 minute dry 180 - 1 vrstva / 1 layer
Harunouta destička L012 / Harunouta stamping plate L012










Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)