Stránky

pátek 30. června 2017

Nail Crazies Unite: Neon


Krásný pátek přeju, 

dnešní příspěvek do Nail Crazies Unite se nese v duchu neonu :) Neonové nehty mám ráda a k létu podle mě prostě patří. A protože jsem bytost nerozhodná, nemohla jsem se rozhodnout, který neonový lak použít. A tak jsem si lámala hlavu nad tím, jak je všechny zkombinovat dohromady a nelépe i za použití techniky, kterou jsem dlouho nedělala. A tak vznikly tyhle bláznivé tečkované nehty. A musim říct, že jsem se do nich úplně zamilovaná :D Dokonce jsem se už párkrát přistihla jak sedím a dívám se na ně :D
Tak snad se budou líbit i Vám!


Happy Friday my dears,

Today's prompt for Nail Crazies Unite is in the neon spirit :) I love neon nails and I think it perfectly suits to summer. And because I am not a decision-maker, I could not decide which neon paint to use. And so I broke my mind about how to combine them all together and in addition use a technique I haven't done for some time. I found my old dotting tool and that is how these crazy dotted nails were born. And I have to say I'm totally in love with them :D I've even caught myself a few times sitting and looking at them: D

So I hope you'll like them as much as I do!



Použila jsem / I used:

Rimmel White Hot Love - 2 vrstvy / 2 coats
China Glaze Home Sweet House Music
China Glaze Shore Enuff
China Glaze DJ Blue My Mind
China Glaze Plur-Ple 
China Glaze Flying Dragon
zdobička nebo párátko  / dotting tool or tooth-pick




















Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.



1 komentář:

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)