Stránky

pátek 1. prosince 2017

Nail Crazies Unite: Disney / Pixar Inspired



Ahoj, 

tak už tu máme prosinec! A to znamená i spoustu vánočního nail artu, na který se celý rok těším. Dnešní téma pro Nail Crazies Unite ještě vánoční není, ale má svoje kouzlo, protože se týká Disneyho pohádek. Kdo by neměl rád pohádky? Já jsem na Disneyovkách vyrostla a i teď se na ně pořád ráda dívám. A pro svoji manikůru jsem si vybrala Ledové království :). 

Nejdřív jsem nalakovala nehty bílým lakem od Essence - Wild White Ways a na něj nalakovala filakový třpytivý top coat Stardust 003 od Pupy. Potom jsem použila motiv Elzy z destičky OS-01 a ten jsem vybarvila - pleťová Miss Sporty Clubbing color 085 a modrá China Glaze What I Like About Blue. Na ostatní nehty jsem pomocí bílého a fialkového razítkovacího laku od Born Pretty natiskla ledové krystalky z destičky BPX-L013


Hi guys, 

December is here! And that means a lot of Christmas related manis, to which I look forward whole year. Today's prompt for Nail Crazies Unite is not very Christmas related but it has a charm because it is fairy tale related! Show me someone who doesn't like fairy tales. And I chose Frozen for this Disney / Pixar theme. I love Disney movies, since I was growing up with them and I still like to watch them now. 

I painted my nails white with Essence - Wild White Ways and I put a purple shimmer Stardust 003 top coat from Pupa over it. Then I used the Elsa design from OS-01 painted it with skin colored Miss Sporty Clubbing color 085 and China Glaze What I Like About Blue. I used the frost design from the BPX-L013 the stamping plate and stamped it on in white and purple Born Pretty stamping polish. 














Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)