Stránky

pátek 8. prosince 2017

26 Great Nail Art Ideas: Insects and/or bugs



Ahoj všem, 

dnešní téma pro 26GNAI je hmyz nebo brouci. Přiznám se, že tohle téma mě moc nezaujalo. Ale naštěstí mám jednu pěknou destičku, kde jsem našla spoustu vzorů k tématu, a tak jsem téma mohl splnit. Jako podklad jsem použila jeden z laků, které jsem si koupila už loni na modelaznehtu.cz, ale ještě nevyzkoušela - je to EBD Up To X Enchanted Lake. Tenhle lak je prostě nádherný - mění se ze zlaté na fialovou a hlavně je krásně třpytivý. Na razítkování jsem použila Born Pretty bílý razítkovací lak a destičku Harunouta L018

Hi there, 

this weeks theme for 26GNAI - Insects and/or bugs - really isn't my cup of tea, but at least I can say I tried.. Lucky me, I have a stamping plate, where I found all I needed. And I've also used a new nail polish (which I bought a year ago but never tried) from modelaznehtu.cz - EBD Up To X Enchanted Lake. This polish is amazing - the color changes from gold to light purple and I also love the glitter. I used a white stamping polish from Born Pretty and Harunouta L018 stamping plate. 







Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.


2 komentáře:

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)