Stránky

čtvrtek 29. března 2018

Kropenatá vajíčka / Speckled eggs


Velikonoce jsou za dvěřmi a já letos začínám s dekoracemi na nehtech.. Pro ty, kdo shánějí inspiraci tu mám tyhle strakaté nehty ve stylu velikonočních vajíček, které jsem okoukala od šikovné francouzské bloggerky Marine Loves Polish. V odkazu můžete najít i video, ale postup je vcelku jednoduchý. Její výtvor je teda o dost hezčí, ale já jsem i tak spokojená. 

Pokud chcete bláznivější verzi, připravte si 5 barevných laků (jinak můžete použít i jenom jednu nebo dvě barvy), černý lak a štětec, nejlépe vějířový. Postupně nalakujeme všechny nehty, necháme zaschnout a na podložku kápneme černý lak. Já používám kousek lepicí pásky, kterou potom rovnou vyhodím a ušetřím si tím čištění. Do kapky pak opatrně namočíme špičky štětce tak, aby se chytilo co nejméně barvy. Když se mi zdá, že je na štětečku laku moc, otřu si ho trošku do vatového tamponku. Potom už jen rychle "ťupeme" černou barvu na nehty a vytváříme efekt kropenatého vajíčka. Já jsem nakonec použila ještě matný lak, protože se mi matná verze zdá zajímavější. 

Já jsem použila všechny laky od Essence: 24 indian summer, 27 don't be shy, 38 love is in the air, 63 itsy bitsy blue bikini, 81 so what? a 46 back is black


Easter is almost knocking on the door and I'm starting with decorating my nails this year. For those who seek inspiration, I really like these spotted eggs created by skillful French blogger Marine Loves Polish. You can find a tutorial in the link, but it is quite an easy job. I like her work better, but mine is not that awful either. 

I chose 5 colors because I'm a bit crazy and it is Easter, so why not, but if rainbow is not your style, you can chose more decent colors. Then you'll need a black polish and a fan brush. Paint all of your nails and wait for them to dry. Drop a bigger dot of black nail polish on your mat (I use a duck tape, because I can throw it away and don't have to clean anything). Dip the very edge of the brush into the black drop and then tip it on your nail. Be sure to wipe off the brush if you think you have too much nail polish on it. Repeat this a few times until you get the speckled look. I finished my mani with a matte top coat.

All polishes I used are from Essence: 24 indian summer, 27 don't be shy, 38 love is in the air, 63 itsy bitsy blue bikini, 81 so what? and 46 back is black








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)