Stránky

pondělí 12. března 2018

Born Pretty termo razítkovací laky / Born Pretty thermal stamping polish


Ahoj, 

slyšely jste už o termo razítkovacích lacích od Born Pretty? Já jsem na ně narazila na podzim na ebayi a hned jsem si 5 kousků objednala. Netrpělivě jsem na ně čekala až do půlky ledna. Tohle je fakt, který mě na nakupování Born Pretty produktů opravdu nebaví - ať si je objednám přímo z jejich stránek nebo přes ebay, jedou sem minimálně měsíc, spíš dva. V lednu jsem si ještě přiobjednala jeden odstín a stále čekám - ten Vám tedy představím někdy příště. 

Nevadí, nakonec jsem se tedy dočkala a můžu se s Vámi podělit o svoje pocity a hlavně taky pár obrázků. Celkově jsem příjemně překvapená - barvy jsou syté a s laky se dobře pracuje. Dají se použít i samostatně a schnou do matna. Jediné, na co si opravdu musíte dát pozor je, že je třeba pracovat opravdu rychle, protože laky jsou téměř hned suché a potom už se Vám na nehet neobtisknou. 

Hi there, 

have you heard about the Born Pretty thermal stamping polishes? I came across them on ebay last fall and I immediately ordered 5 colors to test the out. I've waited impatiently for almost three months for them to get here. This is a pain with ordering from China - it doesn't really matter if you order the products from bornprettystore or ebay, but the delivery often takes a month or two. I ordered one more color in January and it still hasn't arrived, so I'll share that one later. 

Never mind, I finally got them and have a few pictures and my first thoughts to share. Overall I am pleasantly surprised - the colors are rich and the lacquers work well. They can be used separately and dry matte. It is crucial to work really fast, because the polishes are dry almost immediately and once they are dry, the will not stamp. 



picture form ebay.org

Jako první Vám představím 02. V lahvičce vypadá hnědo-červeně, na nehtu usychá spíš dohněda, ale může to být způsobené i tou podkladovou barvou. V teplé vodě se mění na sytou růžovou.

Let me introduce you 02 as the first one. It looks red brownish in the bottle and dries to brown on nails, but it may be because of the base color I chose. It changes to dark pink under warm water. 


studená / cold

teplá / warm

picture form ebay.org

05 je krásná tyrkysová barva, která se má v teple měnit na bílou, ale ať jsem se snažila jakkoliv, barva se nezměnila - můžete se na obrázcích přesvědčit sami. 

I was looking forward to 05, but was a bit disappointed because it does not changes the color at all - see pictures below. 

studená / cold

teplá / warm

picture form ebay.org

08 je tmavší fialová, která se v teple barví na světle modrou. Zvolila jsem si možná trochu nešťastný podklad, protože na něm barvy moc nevyniknou, ale termo efekt funguje bez problémů.

08 is a darker violet, that changes to turquoise in the warmth. I think that the base was not the best to see the change. 

studená / cold
teplá / warm


picture form ebay.org

Tahle barvička se mi asi líbí nejvíc. Mění se ze sytě fialové na tmavší růžovou až růžovo fialovou. Líbí se mi obě varianty a brzy bych chtěla vyzkoušet, jak bude na nehtech vypadat samostatně.

This on is my favorite. It changes from purple to dark pink or purple-pink. I love them both and want to try them as the base asap. 

studená / cold
teplá / warm


picture form ebay.org

A poslední odstín, který mi zatím přišel je č.10. V teple světlounce růžová se  v teple mění na bílou. Tady jsem pozadí moc dobře nevybrala, protože původní růžová není skoro vidět.

And finally 10 - changes from light pink to white in warm water. I realize that the base is not the best, but you can still see the thermal effect quite good.

studená / cold

teplá / warm




Jako poslední jsem objednávala odstín č.12, tak ten Vám ukážu až mi přijde. 

The last I've ordered is 12, but you will have to wait for him, because he hasn't arrived yet. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)