Stránky

pátek 20. října 2017

Nail Crazies Unite: Vampy Matte


Krásný pátek přeji, 


máme tu poslední téma pro Nail Crazies Unite tuto sezónu. Mám takový dojem, že se s touto výzvou ještě neloučím, protože by brzy měla být hotová témata na dlaší rok. 

Tentokrát jsem měla vymýšlení celkem jednoduché - věděla jsem, že chci udělat barevný přechod. Původně jsem měla v plánu fialovo-černou, ale pak jsem se rozhodla pro jemnější růžovo-šedou a černý vzorek. Na hvězdičkový lak od Rival de Loop Young jsem narazila minulý týden u Rossmanna, a tak jsem ho rovnou vyzkoušela. Bývám k těmto lakům trochu skeptická, protože většinou neobsahují dostatek třpytek a člověk je musí lovit v lahvičce na několik pokusů. Starlight mě ale příjemně překvapil, protože je hvězdiček úplně plný. Trochu mě mrzí, že jsem při razítkování neobtiskla vzorek trochu výš, protože halloweenský vzor není skoro vidět. Mozaika má totiž malinké lebky, které se mi na moje nedávno zkrácené nehty nevešly, a tak výsledek nevypadá moc halloweensky, ale snad mi odpustíte. 

Happy Friday Everyone, 

this is my last prompt for Nail Crazies Unite this season. I have the impression that I'm still not done with this challenge, because the themes for next year will soon be ready.

This time, I had a simple idea - I knew I wanted to make a gradient. Originally, I had a purple-black design in my mind, but then I decided for a finer pinkish-gray and black pattern. I grabbed the Rival de Loop Young star-glittery polish last week at Rossmann, so I wanted to try him on. I am a little skeptical about these varnishes, as they usually do not contain enough glitter, and one has to try really hard to catch them in the bottle. However starlight surprised me, because it is full of stars. I'm a little sorry I did not stamp the pattern a bit higher on my nail, because the Halloween pattern is hardly visible. The mosaic has tiny skulls that my you can't see on my recently filed nails, so the result does not look much like Halloween, but I hope you can forgive me.


Použila jsem / I used:

Essence Wild White Ways - 1 vrstva / 1 coat
Miss Sporty Gel Shine 552 na houbičkovou metodu / for sponging method
Miss Sporty Check Matte 001 na houbičkovou metodu / for sponging method
Nani Nails černý razítkovací lak  / black stamping polish 
razítkovací destička / stamping plate BP-L057










Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)