Stránky

pátek 6. října 2017

Nail Crazies Unite: Sugar Skull


Krásný pátek přeji, 

máme tu první říjnový příspěvěk a zárověň předposlední téma pro Nail Crazies Unite, kterým je sugar skull. Vůbec jsem netušila, že se tento výraz normálně do češtiny překládá jako cukrová lebka a jestli mám správné informace, tak je součástí mexických pohřebních rituálů. Musím říct, že je na ní něco fascinujícícho. A protože lebka je cukrová a podzim zatím docela smutný, rozhodla jsem se pro veslé barvičky. Nedávno jsem si ve výprodeji v DM koupila trojici laků od Trend It Up, a tak jsem využila přilěžitosti je vyzkoušet.  Taky už se mi trochu stýskalo po houbičkové mětodě, pro kterou mi přijdou super. Pokud máte zájem, mají je ještě v některých DMkách i teď, za bezkonkurenčních 20Kč. Mám v plánu o nich připravit samostatný článek, tak se můžete těšit..


Happy Friday everyone, 

here's the first mani for October and also the penultimate theme for Nail Crazies Unite - sugar skull. I didn't even know that this term was also translated to Czech and if I have the right information, it is a part of Mexican funeral rituals. I have to say there's something fascinating about it. And because this skull is supposed to be sweet and the autumn has been quite sad so far, I decided to use some bright color. I recently bought a triad of Trend It Up lacquers on sale at the DM drugstore so I took advantage of the opportunity to try them out. I also missed the sponging method a bit and I found out they work great for this method. If you are interested, they are still on sale in some of the DMs, for unbeatable 20 CZK. I'm going to show them to you in a separate article soon. 



Použila jsem / I used:

China Glaze White On White - 2 vrstvy / 2 coats
Trend It Up Velvet Sensation - 010, 040, 050 - na houbičkovou metodu / for sponging method
Born Pretty bílý razítkovací lak / white stamping polish
razítkovací destička / stamping plate Harunouta 28

picture from ebay.org












 


Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)