Stránky

pátek 28. července 2017

Nail Crazies Unite: Beach & nový top coat od Essence


Krásný pátek přeji :)

dneska tu mám pastelově barevné plážové nehty pro Nail Crazies Unite. Nehty na téma pláž / prázdniny nebo cestování jsem letos dělala už asi popáté, ale zatím mě to neomrzelo, jen to ve mě vyvolává pocit, že bych se nejradši sebrala a hned odjela někam k moři.. Léto ale ještě nekončí a já pořád věřím, že se mi to letos povede :D. 

Tento týden jsem zvolila pastelové barvičky s černým potiskem. Nejprve jsem nehty nalakovala bílou, potom jsem na houbičku nakapala střídavě všechny barvičky a přenesla na nehet. Barvy jsou na houbičku nanesené úplně náhodně, jak jsem je zrovna měla v ruce.. Tuhle metodu mám hodně ráda, protože vytvoří pokaždé trošku jiný vzor a je navíc opravdu jednoduchá.. Potom jsem přidala razítka a nakonec použila nový top coat od Essence NEXT STOP Summer, který nehtům dodá vzhled, jako kdyby na ně svítilo sluníčko. Objevila jsem ho náhodně v Dmku a stál asi 60Kč. Moc jsem si od toho neslibovala, protože podobných efektových top coatů mám celkem dost a většinu jsem nepoužila víc než dvakrát :D, ale tenhle mě dostal a určitě ho na mě zase brzo uvidíte :)

Happy Friday everyone :)

Today, I have pastel-colored beach nails for Nail Crazies Unite. My beach / vacation or traveling nails have been around for the fifth time this year, but I still like doing them. It just makes me feel like I'd rather take off and go to the sea. But it is not the end of summer yet and I believe, I'm going to make it this year :)


This week I chose pastel colors with black print. First I painted my nails white, then I dropped all of the colors on the sponge and transferred it to the nail. The colors are applied to the sponge quite randomly. I like this method very much because it creates a different pattern each time and is really simple. Then I stamped over the beach design and finally I used a new top coat from Essence NEXT STOP Summer, giving the nails a look as if the sun is constantly shining on them. I found this top coat while shopping in local Dm drugstore and it costs around 60 CZK. I did think much of it, because I have quite a lot of similar effect top coats and  I haven't used most of them more than  twice :D, but this one got me and you will surely see it again soon :)


Použila jsem / I used

Rimmel White Hot Love - 2 vrstvy / 2 coats
Miss Sporty 170
Miss Sporty 021
Miss Sporty 453
Miss Sporty 085
Essence NEXT STOP Summer top coat
houbička / sponge
Born Pretty razítkovací lak černý / Born Pretty stamping polish in black
destička JQ-L07 / JQ-L07 stamping plate
destička HK-06 / HK-06 stamping plate






 + Essence NEXT STOP Summer top coat










Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)