Stránky

pátek 22. září 2017

Nail Crazies Unite: Chevron



Krásný pátek přeji, 


tak se blížíme pomalu ke konci další výzvy - zbývají už jen dvě témata. Tomuto týdnu vládne cikcak vzor. Původně jsem měla v plánu něco trochu jiného a zajímavějšího, ale zjistila jsem na poslední chvíli, že mi došly cikcak šablony, a tak jsem zvolila náhradní razítkovací variantu. A nakonec jsem docela spokojená. Vybrala jsem si letní barvičky, protože se mi s nimi nechce zatím loučit :) Zkusila jsem nakonec přidat ještě matnou variantu a líbí se mi víc než ta lesklá.. 


 Happy Friday everyone, 

we are slowly getting to the end of the Nail Crazies Unite Challenge - there are only two weeks left. This weeks prompt is chevron. I had something different in my mind, but I realized that I ran out of my chevron decals, so I had to improvise a little bit with a stamping method. And I really like the design. I chose summer colors, since I'm not ready to say goodbye to summer yet :) I also tried a matte version and I like it even more that the shiny one..


Použila jsem / I used:

Rimmel White Hot Love - 2 vrstvy / 2 coats
Born Pretty fuchsiový razítkovací lak / fuchsia stamping polish
Born Pretty hráškově zelený razítkovací lak / peas green stamping polish
destička / stamping plate BP-L006

picture from bornprettystore.com









Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)