Stránky

pátek 23. června 2017

26 Great Nail Art Ideas: Going on holiday



Krásný pátek přeju, 

dneska tu mám nail art na téma Jedu na prázdniny pro FB skupinu Crumpet's Nail Tarts: 26 Great Nail Art Ideas Challenge. Za poslední roky se mi nepodařilo dostat se k moři a už bych tam zase moc ráda jela, a tak jsem si vytvořila aspoň plážové nehty :)

Už dlouho mi na stole ležel nový štěteček na vějířovou manikúru a tohle téma mi přišlo ideální k jeho vyzkoušení.. Nejdřív jsem tedy nalakovala metalickou žlutou a pomocí vějířového štětečku jsem ze stran přidala oranžovou. A nakonec jsem přidala veselá plážová razítka..

Happy Friday everyone, 
today's prompt for the FB Crumpet's Nail Tarts: 26 Great Nail Art Ideas Challenge group is Going on holiday. I've been dreaming of going to the sea again for quite a long time now, so it was easy for me to come up with this beach nails design :)

I have this fan brush sitting on my desk and I always forgot to try it. But now I remembered and realized this is the perfect time to do so. I painted my nails metallic yellow and I added orange to the sides using the fan brush. Finally I stamped these beach design.


Použila jsem / I used: 

Nubar Mellow Yellow - 2 vrstvy / 2 layers
Nubar Forbidden Fruit
vějířový štětec / fan brush
destička JQ-L07 / JQ-L07 stamping plate






picture taken in direct sunlight






 

Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)