Stránky

pondělí 10. dubna 2017

Březnové přírůstky





Ahoj, 

máme tady duben, a tak je čas na shrnutí březnových nákupů. Zase jsem si řekla, že se budu držet zpátky a zase se mi to úplně nepovedlo :) ale nevadí, zase mám spoustu krásných nových přírůstků do rodiny :D

Nejdřív jsem objednávala lak od Born Pretty z ebay.com:
Udělala jsem mu dvě fotky, protože mi přijde, že na fotkách bez blesku tak krásně nevynikne jeho třpyt. 

Hi there, 

April is here, so the time has come to create a summary of my shopping craziness in March. I said to myself, that I have to stop buying so many new polishes and as always I wasn't really listening to what I was saying. Nevermind :) I have lots of new friends to play with. 

First, I ordered a Born Pretty polish from ebay.com:
I made two pictures, because it seems to me that the one without flash does not show his beautiful glimmer. 





Born Pretty Holo Polish 33




Dále jsem si všimla, že u nás v Rossmanovi mají konečně zimní kolekci laků, na které jsem se třásla už od listopadu :) tak jsem si pořídila od každého jeden.. A když už jsem byla v tom nakupování, přihodila jsem si do košíku pár dalších laků :)

I also noticed that they finally have polishes from winter collection in our Rossmann, which I was seeking since November :) so I bought one of each collections.. And once I was shopping, I couldn't help myself and added few more :)



Essence out of SPACE stories 05 intergalactic adventure


Essence Winter glow 03 Lumos!


Essence colour&care 04 lean on me



Essence GLAMAXY top coat 34 glamaxy far, far away



Miss Sporty Candy Shine 003 Pop Rocks




L'Oréal Color Riche 03 Coachelala 



RdeL Young Express Color 04 glam ocean



Byla jsem se podívat na Veletrhu Beauty Spa v Letňanech a samozřejmě jsem neodešla s prázdnou..

Objevila jsem firmu, kterou vůbec neznám, ale zalíbila se mi tahle svěží růžová, a tak jsem jsem si ji vzala na vyzkoušení. Dál tam měli ještě různé třpytky a folie na nehty, po kterých už dlouho pokukuji, a tak taky skončily u mě v košíčku. 

I was at the Beauty&Spa Expo in Letňany and of course I did not leave empty-handed..

I found a company which I haven't heard of yet, but I really liked this youthful pink, so I've took it with me. Plus there were various glitters and foils for nail art. I was peeking at them long time, so they ended up in my basket too.



Dál jsem se zastavila u stánku Jordana. Tyhle laky se mi líbí hlavně proto, že mají velkou lahvičku. Nejradši mám jejich glitterové laky a laky zvané Texture, které svojí strukturou připomínají pískové laky. Už mám doma jeden fialkový, a tak jsem si dokoupila i stříbrný a modrý. 

My shopping mania continued at Jordana stand. I like their polishes mainly because they have a large bottle. My favorites are their glitter and textured paints, which in structure resemble to a sand polish. I already have lavender one at home so I felt the urge to buy silver and blue.

Jordana TEXTURE 08 White Diamonds
Jordana TEXTURE 11 Blue Topaz



Jordana GLITTERS 14 LA City Nights
Jordana 673 Lilac Hearts 


  



Pak jsem ještě zabrousila do Dmky:
I bought this one in Dm drugstore:

trend it up 260



A v německém Rossmannu pořídila tenhle krásný bleděmodrý lak z letní edice Beach Love.
And I found this gorgeous polish from summer edition in Rossmann in Germany.

RdeL Beach Love 09 Ibiza



Tak to je za březen všechno, nakonec to tak hrozné není :)

So that's all for March. I think it is not that bad after all :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)